היתרונות של שתלים קצרים למחוסרי עצם

אם תשאלו את האדם הממוצע איזה טיפול יעדיף עבור אחד מהאיברים השונים שיש בגופו, בין הליך מורכב ופולשני לבין הליך פשוט עם התערבות מזערית ככל הניתן? ובכן לא תופתעו לגלות כי מרבית האנשים יבחרו בהליך שיהיה כמה שפחות פולשני וכירורגי, בטח כאשר אנו עוסקים באזור רגיש מאוד כמו הפה שלנו.
ההליך המסורתי לטיפול באנשים שסובלים ממחסור עצם בשן, נחשב להליך פולשני ומתבצע בעזרת הרמת סינוס אשר עלולה לחשוף את אזור הטיפול ללא מעט זיהומים ודלקות שונות. אך כיום תוכלו למצוא את הפתרון המושלם במידה וגם אתם סובלים ממחסור עצם בשן, והוא יהיה כמובן שתלים קצרים שכבר נמצאים בכל בית חולים ומרפאת שיניים בארץ.

שתלים קצרים למחוסרי עצם

כיצד אדע כי אני סובל ממחסור בעצם? 

על מנת לאבחן אתכם כבעלי מחסור בעצם השן תצטרכו לעבור מספר בדיקות של רופא מומחה, צילום ולעיתים סימנים מקדימים כמו רמת החומציות בבפה.

איך נגרמת נסיגה של העצם?

נסיגה של עצם השן עלולה להיווצר מכמה מקרים כמו: עששת שאינה טופלה , דלקות חניכיים באזור, מכה חזקה שגרמה לזעזוע וגם עקירה של שן נחשבת לגורם מאיץ של נסיגת עצם.

ומה הם היתרונות של שתלים הקצרים למחוסרי עצם?

היתרונות של השתלים הקצרים מתחילים בבריאות של המטופל, כאשר בהשתלת עצם זמן ההחלמה והכאבים עלולים להיות בלתי נסבלים ולהמשך עד לחצי שנה. בשתלים קצרים לא תצטרכו להמתין זמן כל כך רב אלא להנות מהשתלים בתוך זמן קצר. יחד עם זאת גם כסף עבור הטיפולים הרבים שכרוכים בהשתלת עצם יכולים להיחסך לכם יחד עם השתלים הקצרים.

האם השתלים מחזיקים לאורך זמן?

השתלים הקצרים מוכיחים עצמם עוד משנות השמונים של המאה הקודמת, עם יעילות וטכניקה שמוכיחה את עצמה גם בחלל פה החומצי ביותר.

ומה ההבדל בין שתלים קצרים לרגילים?

שתלים קצרים בדומה לשתלים רגילים עשויים בצורת בורג, עם זאת הם קצרים ובהשוואה אליהם קצרים בין 7 ל9 מ”מ. עם זאת שטח הפנים של השתלים הקצרים מאפשר להם להחזיק גם תחת לחץ לעיסות אינטנסיביות במיוחד.

ומי אחראי לשתלים האלו?

חברת BICON הינה חברה אמריקאית אשר קיימת בשוק הדנטלי מעל לשלושים שנה, כאשר היא מציעה את הפתרונות המקצועיים ביותר, בעלי איכות מעולה ואחוזי הצלחה גבוהים מהגבוהים בשוק הדנטלי.

היכן אוכל למצוא את השתלים הקצרים?

השתלים הקצרים כבר הוכיחו עצמם ונמצאים בכל מרפאה, בית חולים, מעבדת שיניים וברוב קופות החולים בישראל.