שימוש בשתלים קצרים בהשתלת עצם בלסת התחתונה

שתלים קצרים בהשתלת עצם בלסת התחתונה

השתלת עצם בלסת תחתונה איננה הליך נעים ולעיתים גם לא בעלת אחוזי הצלחה גבוהים, כמו שמראים לא מעט מחקרים בשנים האחרונות כי סיכוי ההצלחה של בניית עצם בלסת התחתונה עומד על כ53 אחוזים.
הליך של אוגמנטציה ורטיקלית נחשב להליך די נפוץ בשנים האחרונות, אך מלבד אחוזי ההצלחה הלא מחמיאים שהשיג לעצמו הוא לעיתים מצריך זמן החלמה די ארוך מהמטופלים. אך על מנת לקצר את ההליך ולחסוך מהמטופלים את זמן ההחלמה, נכנסו אל חיינו השתלים הקצרים אשר מאפשרים לדלג על עיבוי עצם השן ולהשיב למטופלים את היכולת ללעוס שוב בתוך זמן קצר מיום העקירה. אז לאלו מכם שעדיין לא מכירים, הרשו לנו להציג את הפתרון המושלם עבור שתלים בלסת תחתונה.

למה דווקא שתלים קצרים ולא טיפול מסורתי?

טכניקת הרמת הסינוס השתכללה בשנים האחרונות ומאפשרת עיבוי של עצם חסרה או השתלה של עצם גם בלסת התחתונה ולא רק בעליונה. יחד עם זאת הטיפול נעשה בצורה פולשנית מאוד, הקרבה שלו אל אזורים רגישים אחרים באזור כמו תעלת העצב הופכים את ההליך למורכב מאוד ולעיתים להיות חשוף לסיבוכים שונים כמו זיהומים ודלקות לאחר ההליך. מנגד השתלים הקצרים שכבר הוכיחו את עצמם במהלך השלושים האחרונות עם אחוזי הצלחה גבוהים, יכולים לחסוך את הליך ההשתלה הפולשני, את זמן ההחלמה, את הסיכונים שנלווים אל ההליך וכמובן את לא מעט האיסורים שחלים על המטופל חודשים לאחר מכן.
שתל בייקון בניגוד ללא מעט טיפולים שונים ושתלים אחרים, מחזיקים מעמד שנים רבות ויכולים להיות מתאימים גם עבור מטופלים בעלי מחלות נלוות, צעירים ובני הגיל השלישי.

חדשנות והובלה דנטלית

השתלים הקצרים מיוצרים על ידי חברת BICON והיא בעלת ניסיון בשוק הדנטלי העולמי של מעל ל30 שנה, היא החלה את דרכה בבוסטון שבארצות הברית. עם השנים הצליחה החברה הקטנה להוביל בפתרונות איכותיים עם עמידות לטווח הארוך ואחוזי הצלחה מהגבוהים בשוק הדנטלי והפכה במהרה לחברה בעלת שם עולמי.  את השתלים הקצרים והמיוחדים חשפה חברת BICON בשנת 1985 והם מהווים חלק ממסורת של חדשנות, רמת מקצועות גבוה ועמידות לאורך שנים. את מוצרי BICON ואת השתלים הקצרים תוכלו למצוא כיום בכל קופת חולים, בית חולים ובמרפאות השיניים השונות ברחבי הארץ.  כל תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בחברה בעלת ניסיון רב בתחום הדנטלי .