שימוש בשתלים קצרים בהשתלת עצם בלסת עליונה

השתלת עצם בלסת עליונה

השתלת שיניים בישראל נחשבת לאחת מהפרוצדורות הפופולריות כאשר מעל ל100 אלף ישראלים עוברים טיפול זה במהלך השנה. יחד עם זאת קרוב לחמישים אחוזים מהמטופלים שאמורים לבצע השתלת שיניים זקוקים גם להשתלת עצם בלסת עליונה או התחתונה. מקרים אלו בעבר הלא רחוק היו מצריכים מהמטופלים זמן החלמה לא קטן, כסף עבור טיפולים נוספים כאשר ההליך המסורתי והידוע היה הרמת סינוס וביצוע של עיבוי או השתלה של העצם באזור. עם זאת בשנים האחרונות נכנסו שחקנים חדשים למגרש השתלים ושינו את פני השתלות השיניים מקצה לקצה, ואלו כמובן לא אחרים מאשר שתלי בייקון: שתלים קצרים המיוצרים על ידי חברת Bicon האמריקאית.

למי מיועד השימוש בשתלים הקצרים?

השתלים מיועדים עבור כל המטופלים והם יכולים להיות מתאימים לבני הגיל השלישי, לאוכלוסייה צעירה יותר וגם למטופלים בעלי בעיות רפואיות אחרות.

באילו מצבים כדאי להשתמש בשתלים הקצרים?

שתלים קצרים מעולים בתור שתלים גם לאלו שאינם סובלים ממחסור בעצם השן. יחד עם זאת עבור מטופלים הסובלים ממחסור בעצם השן, שתלים קצרים בעלי שטח פנים רחב ויציבות מעולה מהווים את הפתרון המושלם גם עבורם.

אם כך מה הם היתרונות הבולטים לשתלים הקצרים?

  • כסף
    במידה ותזדקקו להרמת סינוס ועיבוי או השתלה של עצם, תצטרכו להוסיף יחד עם עלות השתל, העקירה והכתר.
  • זמן
    זמן ההחלמה מהרמת סינוס כמו שציינו יכול לעלות עד לכדי חצי שנה ואף יותר, עם זאת השתלים הקצרים מאפשרים הרכבה של השתל עוד ביום העקירה.
  • כאבים מיותרים
    במקום לסבול במהלך חצי שנה מהרמת סינוס המלווה בלא מעט ייסורים, ובמקום להתפלל לחיבור טוב בין העצם החדשה אל הלסת ( ואולי גם להסתכן בזיהום באזור) תוכלו להימנע מכל אלו על ידי בחירה בשתלים קצרים.
  • לא פולשני
    להבדיל מהרמת סינוס ופלישה אל אזור הריריות שבסינוס העליון, בעזרת שתלים קצרים תוכלו להמנע מכל אלו על ידי חיבור מהיר וזעיר של השתלים הקצרים.

מי מייצר את השתלים הקצרים?

חברת BICON העולמית שממוקמת בברוקלין שבארצות הברית מייצרת מעל ל30 שנה מוצרים דנטליים מעולים, ואת השתלים הקצרים הביאה לעולם באמצע שנות השמונים והם ההוכחה כי מוצרי BICON אכן עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר ועושים זאת גם לאורך זמן.

איפה אפשר למצוא את השתלים הקצרים?

השתלים הקצרים של חברת BICON נמצאים במרבית קופות החולים, בתי חולים ובמרבית מרפאות השיניים בארץ.