האם שימוש בשתלים קצרים פותר בעיות של חוסר עצם בלסת עליונה ולסת תחתונה?

בעולם ישנם הרבה מקרים של חוסר עצם בלסת העליונה והתחתונה. מזה שנים שמיטב המוחות עובדים על מציאת פתרונות לבעיית חוסר העצם כגון תחליפי עצם שונים, מכשירים לביצוע פעולות כירורגיות מורכבות עם מינימום פגיעה בעצם, ופיתוח של ערכות שיעזרו לרופאים בביצוע הפרוצדורות הרפואיות. מכיוון שהפרוצדורה של תהליך בניית העצם הינה בעיה מורכבת, יש מספר סיכונים וגם בחלק מהמקרים כמו אוגמנטציה ורטיקליים, אחוזי ההצלחה נמוכים בכ-53%.

ככלל בתחום רפואת השיניים השתלים הדנטליים היו ארוכים במשך יותר מ-35 שנה לא השתמשו בשתלים קצרים של 5 או 6 מ”מ. חוץ מחברה אחת חברת בייקון שממוקמת בבוסטון שיצרה שתלים קצרים כבר יותר מ-38 שנים . בשנים האחרונות אנו רואים מגמה של כל חברות השתלים להקטין את אורך השתל כדי להימנע מפרוצדורות של הוספת עצם בלסת העליונה והתחתונה. למרות שבכל חברות השתלים בעולם התחילו את התהליך בשנים האחרונות, בחברת בייקון עושים זאת כבר יותר מ-38 שנה עם אחוזי הצלחה של *97%.

אז נשאלת השאלה למה לעבור פרוצדורה מורכבת של תוספת עצם בלסת העליונה והתחתונה עם אפשר להשתיל שתל קצר עם אחוזי ה  צלחה של 97%?

למה לסבול ולשלם יותר?

*יש לציין שיש מקרים שגם שתלי בייקון אינם מתאימים, אך הם באחוז קטן מהמקרים בהם מבצעים השתלות עצם .

קצת על שתלי בייקון:

שתלים קצרים שהוכחו כפתרון מושלם במקרים של חוסר עצם או חוסר של שן בודדת. ההשתלה מתבצעת בניתוח קצר וזמן החלמה הוא מהיר . השיקום הקבוע נעשה לאחר 3-4 חודשים בהליך פשוט יחסית והתוצאות האסתטיות מושלמות (לא ניתן להבדיל בין שן לכתר). מאושר ע”י FDA האמריקאי כתקן למוצר רפואי ואיכותי עם ניסיון קליני עשיר .

היתרון הגדול של שתלי בייקון :

  • חיסכון בזמן.
  • חיסכון בכסף.
  • ללא כאבים ואי נוחות.
  • פתרון איכותי לאורך זמן.

BICON הינה חברה אמריקאית, הנמצאת בשוק הדנטלי העולמי כבר למעלה מ-30 שנה. החברה מציעה פתרון איכותי, לטווח ארוך, עם אחוזי הצלחה גבוהים. בזכות שתלי החברה ניתן להימנע מפרוצדורות כירורגיות מורכבות. השתלים הייחודיים של BICON מיוצרים ומוכחים קלינית מאז שנת 1985. הטכניקה המהפכנית של החברה, לא רק עברה את מבחן הזמן, אלא ממשיכה להוביל בתעשייה הדנטלית העולמית.

במשך שנות פעילותה מספקת החברה מוצרים איכותיים, חדשניים, מקצועיים, בטיחותיים וידידותיים לשימוש לקהל רופאי השיניים, מעבדות שיניים, קופות חולים ובתי חולים, תוך שהיא שמה בראש מעייניה את נוחיותם של רופאי השיניים ומטופלים. לקוחות BICON מרחבי העולם נהנים מהיתרונות הקליניים הרבים של השתלים.